تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:cuteyube1.blog.ir


هی گایز^-^

به فن کلاب کیوتیوب یا وبلاگ کیوتیوب یا هرچی صداش میزنین خوش اومدین>.<

 

ما اینجا به دلیل اینکه یوتیوب توی ایران فیلتر هستش ویدئو های یوتیوب رو قرار میدیم*--*

شما میتونید درخواستی هاتون رو توی قسمت درخواستی ها بیان کنید^-^

 

امیدواریم اوقات خوبی رو در اینجا بگذرونید و سایت ما واستون مفید باشه^-^

{به یه نفر که بتونه از یوتیوب دانلود کنه نیاز دارم}

ادمین می پذیرمD:

𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :) ۱۳ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۱۵ ۱۸ ۶ ۴۵۸

نظرات (۱۸)

  • جینهو
    پنجشنبه ۱۳ شهریور ۹۹ , ۱۶:۰۴

    چه رژلب خوشگلع ^ ^

  • 전♡ 미수
    سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ , ۰۱:۰۴

    ممنون اونییی

  • ELISSA
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۶:۰۷

    میگم میشه درخواست کیپاپ خواست 

    من فنکم آیشا توی اورگل اهنگ bon bon chocolate رو میخوام ۳ تا فنکم ازش و ریلی دنس Momoland l.m so hat و ایتزی فنکم dalla dalla ۳ تا فنکم تا دوشنبه هفته ی آینده 

    برام میزاری همرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۴ مرداد ۹۹، ۰۰:۴۹

      اینارو تو اونیکی وبمم درخواست کرده بودی*.*

      اونجا اگه تونستم میزارم ولی امروزا یکم مشکل نت دارم حل بشه سریع تر رسیدگی میکنم*.*

  • Maglonya ~♡
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۳:۴۷

    واو چه موضوع جالبی D'=

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۴ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۰
      اهوم ولی اپلود ویدئو ها یزره سخته چون حجمشون بالاس@×@
  • 전♡ 미수
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۳:۰۱

    عرررررررر سلام میچاااااا

    من اجازه ندارم یوتیوب داشته باشم وگرنه کمکت میکردم

    یوتیوبم غیر فعاله

    میتونی مثلا چیز میز کره ای مثلا مدرسه هاشون غذاهاشون خیابوناشون....و اینا از یوتیوب فیلمشو بزاری؟

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۱:۳۸

    هی هی هیییییییییییییییییییییییی ._.

    فرشته نجاتت منم منم کمکت میکنم خو گفتم بهت اههههههههه اصابم بهم ریخت ایششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۱:۴۱

      وای خداااااا😂😂😂😂😂

      باشه باشه اون فرشته نجات نیست فقط تو فرشته نجاتی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      یو آر د بست😂

  • قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۱:۳۷

    من هم موافق اتفاقا خیلی هم دوست داشتم یه همچین وبی داشته باشم ولی پدرت در میاد اگه بخوای از یوتیوب دانلود کنی...نگاه کردنش مشکل نداره ولی توی بحث دانلود خیلی سخته...به هر حال اگه خواستید من هم دوست دارم از این کارا🌺🌺

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۱:۴۲

      بله^-^

      خیلی ممنون اگر کمک خواستم اعلام میکنم*-*

  • sana Blink
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۱:۳۴

    اگه خواستی من میتونم دانلود کنم^-^

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۱:۳۰

    اه این بالایی کیه قرار بود من اولین نفر ارسال کنم ایشششش -_____-

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۱:۳۱

      من چمدونم داش چرت و پرت میگفت😂😂😂

      اشکال نداره میخوام هرزنامش کنم؟😂😂😂😂{شوخی:/}

  • 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۱:۲۹

    علیک 😂

    و مثل همیشه اولین کامنت از ببعی سحرخیز ارسال میشود 😂

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۱:۳۰

      چطوری ببعی سحرخیز 😂😂😂😂😂😂😂

      خبببب من ازحالا ببعی صدات میزنممم {تقصیر خودته میخواستی نگی 😂😂}



  • قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
    دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۱:۲۷

    به نظم خودشون برن یه *****شکن  نصب کنن که بهتره...😊😊

    • author avatar
      𝖒𝖎-𝖈𝖍𝖆 :)
      ۱۳ مرداد ۹۹، ۱۱:۲۹

      بله ولی بعضیا اجازه ..... ندارن و یا دسترسی به یوتیوب ندارن و یه سری مشکلات دیگه*-*

      من این وب رو زدم چون خودم قبلا دلم همچین وبی میخواست^-^

      گفتم شاید کسایی مث من باشن که دلشون همچین وبی میخواد>.<

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

♡𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘊𝘶𝘵𝘦𝘠𝘶𝘣𝘦♡
------------------------------
به کیوتیوب خوش اومدید♡


دنبال کنندگان بیانی